Mycket att göra

Hej bloggen! haha som Amanda säger (www.amandavardet.blogg.se). Hon e ingen bra bloggare direkt men iallafall. Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, men jag har så mycket annat att göra, och som noescape(www.noescape.blogg.se) säger, skolan går faktikst oftast före bloggen! Men var inte ledsna för att jag inte har börjat skriva på min "novell" än, den kommer faktist snart! Haha.... ska försöka fixa länkarna sen så att namnen blir en länk men jag hinner inte nu.( Jag märkte att jag hade citerat lite konstigt med som blablabla säger båda gångerna men ni får stå ut med det.)

P.s jag har inte fått betalt eller något av amanda eller cecilia(noescape), men jag tycker bara att deras bloggar är värda att kollas in. Amandas blogg är bara rolig för att hon skriver så himla dåligt helt enkelt(särskilt videobloggarna), men den andra bloggaren Cecilia har en jättebra blogg!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Andrea

när ska du skriva din novell??? :-P klockan tickarXD

2009-11-18 @ 17:23:10
Postat av: NOESCAPE

sv: åh, haha :D

2009-11-23 @ 14:23:11
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: går i vrsammis =D

2009-11-25 @ 17:00:35
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0