Förkyld.

Hej. Nu har halsonten utvecklats till en riktig förkylning och jag var hemma från skolan idag. Idag har jag sovit, pluggat lite, duschat men inte så mycket mer. Det är tråkigt att jag måste vara hemma för jag hade faktiskt för en gångs skull på något sätt sett fram emot en äventyrlig skolvecka. Även om jag har rätt mycket att göra i skolan och jag har ju fortfarande den där muntliga engelska-redovisningen att oroa mig för. Jaja, nu när jag är hemma ska jag inte tänka för mycket på det utan bara ta det lugnt. Jag har nog faktiskt lyckats bra med det men vi får se om jag kommer till skolan imorrn.

Idag blir det ingen bild för det finns ingenting att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0