Tisdagar är perfekta dagar

Tycker Liv.Och tycker jag, iallafall så var den här tisdagen rätt bra! Efter skolan så gick jag till Vällingby med Minna och inhandlade lite saker. Vad det var för saker kan jag inte avslöja efter som att det är hemligt för en viss person. Jaja, det blev iallafall inte så länge för Minna skulle hem och fira sin pappa som fyller år idag!
Istället spenderade jag eftermiddagen med Liv hemma hos mig, och det var mysigt!

Vi spelade lite spel och sånt och höll på med min hamster Tilda. Till mellis åt vi jättegod melonglass med pannkakor och senare drack vi té och åt stroopwafels, vilket är holländska små våfflor. Jaja, vi hade det kul iallafall! Vid 8-tiden åkte hon hem och då blev det tv-tittande på Mästarnas mästare och nu tittar jag på säsongstarten av House.

Här får ni en bild på stroopwafels (serverade med varm dryck) om ni av nån anledning skulle vilja veta hur det ser ut. Det är jättegott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0