Tävling: Vinn en skiva!(#2)

Som ni kanske kommer ihåg,så hade jag en tävling för ganska längesen.Vinsten var en skiva som jag skulle skicka direkt  till er. Eftersom att den inte har fått någon vinnare än(för få deltagare) , så tänkte jag att jag nu gör ett nytt försök, men den här gången ändrar jag på reglerna lite. Nu är det bara att vara den första som kommenterar 3 inlägg, och sen är det klart! Det börjar från och med nu, så om du kommenterar tidigare inlägg kommer inte det räknas.Ett tips är därför att prenumerera på min blogg, så att du blir informerad när ett nytt inlägg är upplagt. Prenumerationsknappen finns underst på varje inlägg.... :>

Om du undrar något om tävlingen,så är det bara att fråga! Tänk på att en splitterny skiva står på spel!


Här kommer tävlingsannonsen igen ;):

Vinn en colby o donis skiva-collage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0