Vårtermin

IDAG VAR det första dagen i skolan efter lovet, vilket betyder att vårterminen har börjat. En hel termin framför mig full med stegarbete och annat plugg alltså.Trevligt...:-o Det gick rätt bra idag iallafall , och kul att träffa kompisarna iaf. Efter skolan åkte jag till vällingby med några och jag och Liv gick sedan runt lite i centrum. Jag skulle bara in på hm för plomberingen till min väska, som dom hade glömt att ta bort när jag köpte den. Först var kassörskan ganska misstänksam eftersom att jag varken hade kvitto eller kom ihåg när jag hade köpt den,men sen frågade hon någon annan som trodde på mej:-D . Jag förstår att dom var misstänksamma,eftersom att det kan se ut som att jag hade tagit den men vad skulle jag annars gjort ? Om den hade varit kvar skulle det ju ha larmat varje gång jag går ut ur hm och det blir ju lite jobbigt:-S nu kan jag inte skriva mer för jag skriver på mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0