Min fina dag :')

Okej det här är tredje inlägget från det att tävlingen började så det betyder att det här hade varit första chans-dagen att vinna en skiva. Men eftersom att det har varit olika personer som har kommenterat hela tiden så blev det inte så.  Fattar ni inte vad jag babblar om så läs inlägget här http://mirandawilsons.blogg.se/2010/january/tavling-vinn-en-skiva2.html   .... När ni har läst så är det bara att kommentera tre inlägg så vinner du skivan!!!  :'DD



För övrigt har jag inte gjort nåt kul idag, tråkigt nog. Eller , joo!  Jag har varit på terminens första gitarrlektion!
Jag ska börja i en ny grupp typ nästa vecka som stefan(gitarrläraren) trodde skulle "passa mig bättre". Ja, alltså de jag går med nu är två år yngre än mej och babblar som bara den så det brukar inte bli så mycket gjort när jag är där. Apropå aktiviteter så behöver jag komma på någon sport jag vill gå på eftersom jag var tvungen att sluta på simningen.(Pga att vi inte hann omboka i tid och gruppen blev full :'() Jag vet inte alls vad jag vill gå på...kanske konståkning? xD

Kommentarer
Postat av: malin

sv: ja de tycker jag är ett utmärkt val =) går ju själv media och jag stortrivs :D

2010-01-21 @ 22:46:46
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0